poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Moje zasady

Trzeba mieć jakieś zasady, nie może być tak, że przychodzę do domu wieczorem i rzucam się na słodkie. To jest bez sensu. Dzięki czemuś takiemu to tylko przytyje, na pewno nie schudnę. Dlatego teraz chcę wypisać sobie swoje postanowienia i co mogę a czego nie.


Zasady mojego odżywiania do końca sierpnia:

1. Jem regularnie co około 3-4 godziny
2. Nie jem słodyczy, fast foodów itp.
3. Piję dużo wody
4. Na kolacje nie jem węglowodanów, jeśli już to w małych ilościach
5. Nie podjadam między posiłkami
6. Jako przekąski jadam owoce i warzywa
7. Raz w tygodniu mogę mieć jeden cheat day - ale nie może on wyglądać tak, że cały dzień jem wszystko co złe jak opętana, tylko np. zamiast obiadu lub czegoś zjadam coś niezgodnego z dietą
8. Jedząc na mieście wybieram jak najzdrowiej
9. Jem dokładnie, nie spiesząc się, dokładnie przeżuwam
10. Jeśli po obiedzie jestem nadal głodna i łapie mnie ochota na słodycze (tak często jest), idę umyć zęby i staram się o tym nie myśleć

A co do aktywności fizycznej, to staram się ćwiczyć codziennie z jednym dniem przerwy w ciągu tygodnia i trzymać się planu wypisanego we wcześniejszym poście.

Nie poddaje się.
Nie załamuję się.
Jestem silna.
Jestem kobietą i wiem co robię.
Dam radę pokonać siebie i swoje słabości.








4 komentarze:

  1. 2018 i chu.j bombki strzelil nie dosc, ze z przecietnej su.ki zmienilas sie w zgrazynialego grubasa to jeszcze nagrywaja cie jak wskakujesz na bolca obcego czlowieka xDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glupi jestes i prostak. Nic nie roznisz sie od tego murzyna. Szkoda dziewczyny i pisze to jako chlopak

      Usuń
    2. A co ten Murzyn niby zrobił. Pchała się na bolca, to posunął. Nie widać też, żeby nagrywał wbrew jej woli. A pani Natalce gratulujemy sławy :D

      Usuń
  2. Jak tam ? Czekoladowy kutas smakował ? haha ty głupia zdziro

    OdpowiedzUsuń