środa, 6 sierpnia 2014

Pierwszy post i trochę o tym kim jestem.

Nazywam się Natalia i jestem typową nastolatką. Czasem nie do zniesienia, czasem pogodną i miłą. Każdy człowiek ma swoje wady i zalety. Mają najgorszą albo najlepszą moją "wadą" jest to, że mam świra na punkcie zdrowego stylu życia, ćwiczeń. Potrafię ciągle o tym rozmawiać. Z czasem dla innych staje się to nudne i irytujące. Nie dziwie się, ale co zrobić - taka już jestem.
Zaczynam po raz kolejny pisać bloga. Moje wcześniejsze próby nie wychodziły zbyt udanie, ale mam nadzieje, że tym razem tak nie będzie. W blogu będę pisać ogólnie o zdrowym życiu. Skupię się na treningach, zdrowym odżywaniu. Postaram się dodawać jak najwięcej ciekawych postów. Opiszę też moją przygodę z odchudzaniem i to jak schudłam 7 kg bez żadnych drakońskich diet. Miłego czytania i śledzenia mojego dalszego blogowania. Życzcie mi wytrwałości. Buziaki :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz